CZYM JEST KONTO TYMCZASOWE?

Konto Tymczasowe jest kontem, które nie przeszło jeszcze weryfikacji, ale pozwala korzystać z naszej oferty. Do momentu pełnej weryfikacji konta istnieje jednak limit stawek wynoszący 5000 zł oraz niemożliwe są wypłaty środków.


CZYM JEST KONTO STAŁE?

Konto Stałe pozwala na korzystanie ze wszystkich usług BestBet24 bez limitów, które istnieją przy koncie tymczasowym.


CZY PO WERYFIKACJI DANYCH I DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI OTRZYMAM POTWIERDZENIE?

Tak, na adres mailowy zostanie wysłana informacja o pozytywnym lub negatywnym zakończeniu procesu weryfikacji.


CZY BESTBET24 TO LEGALNY BUKMACHER?

Tak, posiadamy zezwolenie Ministerstwa Finansów na urządzanie zakładów wzajemnych.
Nr zezwolenia: PS4.6831.5.2018 wydane przez Ministra Finansów.


JAKIE SĄ METODY WPŁATY?

Wpłat można dokonać przez: Przelewy24, PayU, Dotpay i BLIK.


DLACZEGO MUSZĘ PODAĆ NUMER TELEFONU?

Numer telefonu jest niezbędny, ponieważ ogranicza ryzyko przejęcia konta gracza przez osoby trzecie oraz rejestracji konta przez osoby niepożądane.


W JAKI SPOSÓB CHRONIONE SĄ MOJE DANE?

Wszystkie przesłane do nas dane są chronione za pomocą szyfrowanego połączenia. Przechowywanie danych osobowych, które Bestbet uzyskuje w procesie rejestracji, odbywa się za zgodą Ministerstwa Finansów akceptując wniosek BestBet o prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć internet.


NIE PAMIĘTAM HASŁA, JAK MOGĘ JE ODZYSKAĆ?

W celu odzyskania hasła kliknij na przycisk ‘Zaloguj się’, a następnie na ‘Zapomniałeś hasła’, który znajduje się w prawym górnym rogu strony oraz postępuj zgodnie z instrukcją.


ZAMKNĄŁEM KONTO. CZY MOGĘ JE W JAKIŚ SPOSÓB ODZYSKAĆ?

W celu sprawdzenia możliwości ponownego otwarcia konta, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod adresem kontakt@bestbet24.pl lub na naszym czacie.


CZY MOGĘ WYPŁACIĆ ŚRODKI Z KONTA ONLINE JEŚLI POSIADAM KONTO TYMCZASOWE?

Nie, aby wypłacić środki należy zweryfikować swoje konto. Wypłata jest możliwa tylko z Konta Stałego.


ILE WYNOSI MINIMALNA KWOTA WYPŁATY?

Minimalna kwota wypłaty wynosi 1 zł.


JAKA JEST PROWIZJA OD ZLECONEJ WYPŁATY?

Nie pobieramy prowizji od naszych klientów.


JAK WYPŁACIĆ OTRZYMANY BONUS?

Wypłata środków bonusowych jest możliwa po spełnieniu warunków obrotu opisanych w regulaminie promocji.


CZY MOGĘ GDZIEŚ SPRAWDZIĆ JAKA KWOTA POZOSTAŁA MI DO OBROTU BONUSEM?

Tak, pozostałą kwotę do obrotu można sprawdzić w zakładce “Mój profil”, a następnie wybrać “Bonusy”.


JAKA JEST MINIMALNA STAWKA DLA KUPONU?

Minimalna stawka dla kuponu wynosi 1 zł.


JAKI JEST MINIMALNY KURS DLA KUPONU?

Minimalny łączny kurs dla kupon wynosi 1.14.


JAKIE SĄ RODZAJE KUPONÓW, KTÓRE MOŻNA ZAWRZEĆ W BESTBET?

Na naszej stronie można postawić 3 rodzaje zakładów:
  • SOLO – jest to kupon na pojedyncze zdarzenie, wybrane z oferty. Musi zostać ono poprawnie wytypowane, aby wygrana za kupon mogła zostać przyznana. Kupon SOLO możesz zawrzeć w ofercie przedmeczowej jak i live.
  • AKO – Na kuponie AKO możesz zawrzeć od 2 do 30 spotkań. Kupon ma status wygranego, w momencie gdy wszystkie wybrane spotkania zostaną poprawnie wytypowane.
  • MaxiKombi – zwany także systemowym. Umożliwia on typowanie z możliwością popełnienia błędu (błędów), bez tracenia prawa do wygranej. Np. w MaxiKombi „2 z 4” możesz popełnić 2 błędy. Utworzone zostaną 6 grup AB, AC, AD, BC, BD, CD. Każda grupa jest traktowana jako oddzielny zakład AKO.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZNALEŹĆ ZAKŁAD NA DANY MECZ?

Wybierz odpowiednią dyscyplinę z listy po lewej stronie, a następnie kraj/ligę/rozgrywki w których występuje drużyna. Zakłady na konkretny mecz można też wyszukać w polu “Szukaj”, wpisując jedną z drużyn biorących w nim udział.


JAK SPRAWDZIĆ WYNIK WYDARZENIA SPORTOWEGO?

Wyniki dostępne są w zakładce “Statystyki” znajdującej się w górnej części naszej strony.


GDZIE ZNAJDĘ STATYSTYKI DANEJ DRUŻYNY/ZAWODNIKA?

Zakładka “Statystyki” znajduje się w górnej części naszej strony.


GDZIE ZNAJDĘ OPIS ZAKŁADÓW Z OFERTY?

Opis zakładów dostępnych w ofercie możesz znaleźć w Oficjalnym Komunikacie dostępnym pod zakładką Regulaminy.


MECZ, KTÓRY POSTAWIŁEM NA KUPONIE ZOSTAŁ ODWOŁANY/PRZERWANY. CO Z MOIM KUPONEM?

Zgodnie z regulaminem BestBet, organizatorzy mają 48 godzin od pierwotnego terminu na przeprowadzenie zdarzenia. Jeśli już wiadomo, że mecz nie odbędzie się w tym czasie, zakład zostanie rozliczony jako wygrany po kursie 1.00 (zwrot). Ta zasada nie dotyczy rozgrywek baseballu i krykieta. W tych sportach jeżeli spotkanie nie odbędzie się w ustalonym dniu (zgodnie z czasem lokalnym) to zostanie rozliczone po kursie 1.00 – na ewentualne rozegranie spotkania następnego dnia już się nie czeka. Jeśli typowane wydarzenie ma zostać rozegrane w ramach co najmniej kilkudniowego turnieju (np. turniej tenisowy, Mistrzostwa Świata, Igrzyska Olimpijskie), zakład pozostaje ważny do momentu rozegrania spotkania.


W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Reklamację powinieneś zgłosić w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty ogłoszenia oficjalnego wyniku zdarzenia objętego zakładami na piśmie w siedzibie Spółki lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając ją na adres: kontakt@bestbet24.pl.


CO SIĘ DZIEJE W PRZYPADKU, GDY ZAWODNIK LUB ZESPÓŁ PRZYSTĄPI DO SPOTKANIA / ZAWODÓW?

W takim przypadku zdarzenie na tego zawodnika/zespół zostanie rozliczone po kursie 1.00 (czyli nastąpi zwrot).


CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAKŁAD?

Gdy zakład został już wniesiony i zaakceptowany, nie ma możliwości anulowania ani zmieniania zakładu.


JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA ROZLICZENIE ZDARZENIA?

Rozliczenie najpopularniejszych zakładów trwa zwykle do 15 minut. W przypadku niższych lig lub turniejów niższej rangi okres ten uzależniony jest od podania wyniku z oficjalnego źródła.