Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się firmie z branży bukmacherskiej !
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Informacje:Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Rodzaj stanowiska: cały etat w systemie zmianowym
Lokalizacja: kameralne biuro na Powiślu w Warszawie
Jakie zadania na Ciebie czekają:
- bieżący kontakt z klientem za pomocą dostępnych narzędzi: chat, mail, wewnętrzny system obsługi, telefon;
- udzielanie informacji na pytania Klientów;
- weryfikacja klientów oraz transakcji;
- ścisła współpraca z działem AML, działem Bukmacherskim oraz działem Płatności;
- raportowanie i prowadzenie analiz;
- bieżące rozwiązywanie problemów.
Kluczowe jest dla nas, żebyś posiadała / posiadał flow w kontakcie z każdym typem naszego Klienta! A do tego oczekujemy:
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem (mile widziane w branży bukmacherskiej);
- pro-aktywne podejście do obowiązków;
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- głowa pełna pomysłów;
- wielozadaniowość i podzielność uwagi.
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
- pracę, do której chce się przyjść;
- zespół, który zawsze Ci pomoże;
- szefa mówiącym ludzkim głosem;
- otwartą komunikację na linii Pracownik – Przełożony.
- możliwość pracy z Klientem w ciekawym obszarze tematycznym;
- elastyczny grafik (dwie zmiany);
- możliwość podjęcia pracy od zaraz;
- możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia;
- brak dress-codu;
- wyjścia integracyjne.