BESTBET24 to legalny polski bukmacher. Na rynku pojawiliśmy się w listopadzie 2021 roku i rozwijamy się w imponującym tempie. W związku z rozwojem poszukujemy Pracownika ds. Obsługi Klienta, który będzie wspierał działania naszego Biura Obsługi Klienta.

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się firmie z branży bukmacherskiej !

Pracownik ds. Obsługi Klienta

Informacje:
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Rodzaj stanowiska: cały etat w systemie zmianowym
Lokalizacja: kameralne biuro na Powiślu w Warszawie

Jakie zadania na Ciebie czekają:
  • bieżący kontakt z klientem za pomocą dostępnych narzędzi: chat, mail, wewnętrzny system obsługi, telefon;
  • udzielanie informacji na pytania Klientów;
  • weryfikacja klientów oraz transakcji;
  • ścisła współpraca z działem AML, działem Bukmacherskim oraz działem Płatności;
  • raportowanie i prowadzenie analiz;
  • bieżące rozwiązywanie problemów.
Czego oczekujemy?

Kluczowe jest dla nas, żebyś posiadała / posiadał flow w kontakcie z każdym typem naszego Klienta! A do tego oczekujemy:
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem (mile widziane w branży bukmacherskiej);
  • pro-aktywne podejście do obowiązków;
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • głowa pełna pomysłów;
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi.
Co oferujemy:
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
  • pracę, do której chce się przyjść;
  • zespół, który zawsze Ci pomoże;
  • szefa mówiącym ludzkim głosem;
  • otwartą komunikację na linii Pracownik – Przełożony.
Co możesz zyskać dołączając do naszego Teamu:
  • możliwość pracy z Klientem w ciekawym obszarze tematycznym;
  • elastyczny grafik (dwie zmiany);
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz;
  • możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia;
  • brak dress-codu;
  • wyjścia integracyjne.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV pod adres elektroniczny: praca@bestbet24.pl, w tytule maila wpisując “Pracownik ds. Obsługi Klienta”.