BESTBET24 to legalny polski bukmacher. Na rynku pojawiliśmy się w listopadzie 2021 roku i rozwijamy się w imponującym tempie. W związku z rozwojem poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Social Media, który będzie wspierał działania naszego Biura Obsługi Klienta.

Dołącz do grona profesjonalistów, pracujących w rozwijającej się firmie z branży bukmacherskiej!

Specjalista ds. Obsługi Social Media:

Informacje:
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Rodzaj stanowiska: cały etat.
Lokalizacja: kameralne biuro na Powiślu w Warszawie.

Jakie zadania na Ciebie czekają:
  • bieżąca obsługa social mediów – zarządzanie treścią oraz promocja firmowych stron internetowych poprzez Instagram, Facebook, Twitter,
  • udział w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych,
  • opracowywanie koncepcji i projektów materiałów promocyjnych we współpracy z grafikiem,
  • koordynacja oraz opracowanie strategii działań z influencerami,
  • monitoring i analiza konkurencji oraz najnowszych trendów,
  • redagowanie tekstów do publikacji.
Czego oczekujemy: Kluczowe jest dla nas, żebyś posiadała / posiadał flow w środowisku social mediów.

A do tego oczekujemy:
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy w social mediach (mile widziane w branży bukmacherskiej),
  • pro-aktywne podejście do obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi.
Co oferujemy:
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • realny wpływ na rozwój i przejrzysty zakres zadań,
  • pracę, do której chce się przyjść,
  • zespół, który zawsze Ci pomoże,
  • szefa mówiącym ludzkim głosem,
  • otwartą komunikację na linii Pracownik – Przełożony.
Co możesz zyskać dołączając do naszego Teamu:
  • możliwość pracy w ciekawym obszarze tematycznym,
  • możliwość podjęcia pracy od zaraz,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
  • brak dress-codu,
  • wyjścia integracyjne.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV pod adres elektroniczny: praca@bestbet24.pl.